środa, 30 listopada 2011

resztki

Pani Tanguera postanowila, tak samo jak ja, na wlasna reke zrobic takie "podkladki literowe", na ktorych dzieci moga wyklejac plasteline/mase solna, skakac, pisac. ja swoje zalaminowalam (a jakze), zeby moc z niej wielokrotnie korzystac. nastepnym razem dodam cien do literki, aby byla bardziej widoczna. tak jak to zrobila Monika. A jako obrazki do literki bede jednak wklejac przedmioty z naszego otoczenia.
Po zabawie zostaja resztki masy solnej, ktore ja wykorzystuje tak: formuje z nich cos w rodzaju pionkow, w ktorych wykrawam cyferki. na zdjeciu stopnie wysuszenia sa rozne, bo pionki pochodza z roznych sesji lepienia. pozniej w wykrojonych rowkach beda moje skarby prowadzily kredki, tudziez pisaki, nasladujac pisanie. mamy juz liczby od 0 do 9, nastepne beda literki.

przepis na moja mase solna TU.

pozdrawiam
wkropka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz