piątek, 30 grudnia 2011

nominacja

magda(c) z blogu "skaczac w kaluzach" nominowala mnie do napisania pieciu rzeczy, ktore lubie. czuje sie niezmiernie wyrozniona.

1. lubie cisze...dopiero przy dwojce dzieci to zauwazylam...
2. lubie wymyslac nowe zabawy dla moich skarbow...
3. lubie muffinki wszelakiego rodzaju, i te na slodko, i te o smaku pizzy...
4. lubie laminowac ;)
5. lubie czerwone buty...

nominuje tym samym kolejne 5 osob:
1.Gosie z Tominowa
2.Piegowata z Piegowatych mysli moich
3.Qoopke
4. Pania Tanguere
5. coscik z Matinati

do udzialu nie zmuszam :D chcialam Wam pomaslic, ze was i wasze blogi lubie, tym samym masle tez blogowiczkom wyroznionym przez magde(c), ale juz nie chcialam dublowac wyboru...

pozdrawiam
wkropka

3 komentarze:

  1. Panno Wkropka ;) bardzo, bardzo, bardzo jest mi miło, że podobają Ci się moje "wypociny blogowe".
    Też lubię czerwone buty, wszystko co czerwone mi się podoba hehe.
    Pozdrawiam i dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dopiero przy dwójce dzieci odkryłam, że lubię ciszę i spokój... wcześniej cisza była nudna, teraz jest marzeniem ;-)
    pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. CO ZA WTOPA ...a ja myslalam,ze masz tylko 1 bloga... musza nadrobic wszystko :))

    OdpowiedzUsuń