wtorek, 7 lutego 2012

czyzykowy kalendarz

oto dzielo dwoch nieprzespanych nocek...kalendarz jak u Czyzyk... jak ja wdzieczna jestem tej kobiecie, ze udostepnila swoje materialy... ile to zaoszczedzilo mi czasu...wielkie dzieki!
moj kalendarz jest z wiadomych wzgledow dwujezyczny.
a pogodowe znaczki zrobilam wg wzoru TU...
natomiast diagram z porami roku i miesiacami zrobilam sama. wiem, wiem...niezgodnie z biegiem wskazowek zegara, ale za podklad posluzyly mi zdjecia (z wielkiej sieci) diagramow montessorianskich, robionych na podlodze przez dzieci (ekspertki montessori: jesli nieprawda, to prosze o komentarz).

wiec jakby kto mial ochote na ten diagram (plik PDF) to dajcie znac w komentarzu. tylko strzaleczke trzeba zmajstrowac samemu.

pozdrawiam
wkropka

p.s. teraz dopiero spracowalam, ze faze ksiezyca skubaniec przewiesil...

8 komentarzy:

  1. Wasz kalendarz wyszedł równiejszy i jakiś taki bardziej "akuratny" ;) ja nie miałam tyle cierpliwości, wiec u nas linie i łuki trochę krzywe :)

    cieszę się, że materiały Wam służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł Ci ten kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, dobra robota ;) poproszę o diagram katarzyna.petit@wp.pl
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarz - pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarz jest świetny :)
    chętnie skorzystam z Twojego diagramu,
    dziękuję
    beatrycze.b@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasz jeszcze w trakcie klecenia, ale Wasz jest bardzo schludny i przejrzysty ;-)

    Jeżeli to nie kłopot chętnie skorzystamy z Twojego diagramu ;-)
    mój mail ewa.kaminska30@gmail.com

    Pozdrawiamy ciepło z mroźnego Poznania ( -17)
    :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogłabym prosić Cię o przesłanie diagramu z porami roku? Spróbuję bo obrócić zgodnie z ruchem wskazówek zegara, jeśli ci to nie przeszkadza. Posłuży mi jako inspiracja :-)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne Marta,
    podaj mi tylko swojego maila... mozesz tu w komentarzach, jesli nie chcesz, zeby ktos Twoj adres widzial, to nie opublikuje tego, bo moje komentarze sa objete taka opcja moderatosrka ;)

    pozdrawiam
    wkropka

    OdpowiedzUsuń