piątek, 25 maja 2012

Wyrozniene...


od przemilych babek: magdy(c), coscik,  Pani Tanguera,  dostalam wyroznienie:

 Zasady zabawy:

1. umieścić link do bloga osoby nominującej, 
2. wkleić logo zabawy,
3. napisać o sobie w 7 zdaniach,
4. nominować 10 osób-blogów.
 
7 zdan: hmmm... tylko?
- lubie toffi. 
- uwielbiam zapach lawendy. 
- brakuje mi czasu, by ziscic wszystkie pomysly, klebiace sie w mojej glowie. 
- nie cierpie blyskawic i burzy. 
- czy ktos zna sheldona coopera? jestem fanka tej postaci:)   
- fascynuje mnie metoda montessori.
- moje torebki musza byc duze, bo nosze ze soba zwykle "wszystko", co moze sie przydac, a zwykle potrzebne jest to, czego akurat w niej nie ma...

10 osob....nie dam rady...tyyyyylko?
kobitki, z ktorymi w jakis sposob ( komentarze, posty, maile) mam kontakt, sa dla mnie wazne, sa zrodlami informacji dla mnie i milymi osobkami...i kazda, ktora mnie w jakis sposob kojarzy powinna sie czuc wyrozniona...i te osoby, o ktorych teraz mysle, beda wiedziec, ze to one...;) 

no chyba sie wywinelam....serce mi sie kraje, gdybym przez przypadek  miala kogos pominac...

pozdrawiam
wkropka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz