wtorek, 23 kwietnia 2013

Mother's (Tues)day! :::: Mucha

 Jednym z moich ulubionych malarzy jest Alfons Mucha.
Właściwie to uwielbiam secesję, i w malarstwie, i w architekturze... Czasem, gdy moje brzdące zdecydują się na 5-cio minutową spokojną zabawę, ja korzystam z okazji i sięgam, po co się da. Multitasking pozdrawia! Szydełkowanie i szukanie inspiracji jednocześnie. Tym razem trafiłam na cykl obrazów "Cztery Pory Roku" i od razu zdecydowałam się pokazać go chłopcom. 

 Zu meinen Lieblingsmalern gehört Alfons Mucha.
Eigentlich ich mag den Jugendstil sehr, in der Malarei und Architektur.
Manchmal, wenn meine Kids sich entscheiden, doch 5 Minuten brav zu spielen, greife ich eine Gelegenheit zu, etwas für mich zu tun. Multitasking lässt grüßen! Das häckeln und Inspiration zu suchen gleichzeitig. Diesmal bin ich auf "Vier Jahreszeiten"-Bilder gestoßen und habe ich mich entschieden, sie sofort meinen Jungs zu zeigen.

PWN. Alfons Mucha
wkropka

3 komentarze:

  1. Mucha wspanialy! najlepiej z Pradze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem owszem... I że się tak wulgarnie wyrażę: w zeszłym roku, szczęśliwie, w naszym mieście "zaliczyłam" Klimta ;)

      Usuń
  2. Na Klimta udalo mi sie wpasc calkowicie niespodziewanie jakies 10 lat temu bedac przejazdem w Paryzu...do dzisiaj pamietam i czekam jeszcze na takie nieoczekiwane powtorki:-)

    OdpowiedzUsuń