środa, 24 kwietnia 2013

W.O.W. (Waldorf on Wednesday) :::: four

CZTERY pory roku
CZTERY strony świata
CZTERY charaktery: sangwinik, choleryk, melancholik, flegmatyk
CZTERY żywioły:
                   *każdy żywioł ma swoich przedstawicieli świata fantastycznego.
                         ZIEMIA : gnomy / krasnoludy, skrzaty
                         WODA : ondyny / rusałki, syreny
                         POWIETRZE : sylfy / wróżki
                         OGIEŃ : salamandry / koboldy


Stworzeń fantastycznych można by wyliczać i wyliczać. Pamiętam, że ja wierzyłam... Robiłam z pudełek po zapałkach łóżeczka z malutkimi poduszeczkami i kołderkami, żeby mogły odpocząć, kiedy mnie odwiedzą... Kiedy zaczęłam wątpić? ... Kiedy zapomniałam? ...
To wszystko wraca, bo teraz czytam takie książki moim chłopcom.
Niektórzy nie przestali wierzyć, czytać... 
Spójrzcie na powodzenie literatury Tolkiena, na ekranizację jego wizji. Zloty fanów tej fantastyki cieszą się niezmienną popularnością. Pamiętacie "Niekończącą się opowieść", gdy po krainie fantazji pozostało jedynie ziarenko piasku? I to, czy ten świat powstanie na nowo, zależny jest od nas i od naszych dzieci...
Pamiętam, że wierzyłam...
A Wy?
Pamiętacie?

wkropka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz