środa, 29 maja 2013

craft :::: recycling

Nie macie pojęcia, jakim fanem recyklingu ja jestem. Staram się zwykle wykorzystać jakoś rzeczy, przeznaczone już tylko właściwie do wyrzucenia. Oczywiście nie param się bezsensownym zbieractwem. Lubię, gdy moje dzieci przyglądają się temu, lub współpracują ze mną. Chcę ich nauczyć, że nie trzeba kupować gotowych, tudzież markowych rzeczy. Nie cierpię tej pogoni za emblematem. Nie udaje mi się jednak wykluczyć merchandisingowych towarów... reklama atakuje... :( dzieci nie umieją się przed nią bronić... i ci, którzy ją produkują, niestety dobrze o tym wiedzą...



wkropka

3 komentarze:

  1. Tak, u nas to samo. Tylko, że potem słyszę: "Mamo, nie wyrzucaj tego!!! Przyda się!!" o każdym śmieciu prawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to już nawet dzieciaki zbierają ;-)))))))
    Muszę przeorganizować mieszkanie.
    Zapraszam na konkurs do nas, wpadnijcie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomyslowa i sliczna podusia. My tez lubiby wyczarowywac cos z niczeko. Nauczyli mnie tego rodzice i dziadkowie. Dlatego nie wydajemy pieniedzy na bezsensowne drogie zachcianki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń