środa, 5 lutego 2014

Week :::: 5/52

Miesiąc: styczeń/luty
Pora roku: zima ?
Faza księżyca: nów
Edukacja domowa: miały być Niemcy, wyszła matematyka ;)
Mama: próbuje znaleźć czas na dokończenie czytania książki ;)

 
  
 
Właściwie to miało być geograficznie... Młodszy chciał puzzli geograficznych... Dostał puzzle Kontynenty... To starszy też chce... Dałam mu ciut trudniej... Niemcy... Młodszy chciał też... (jak zwykle)... Więc zaczęliśmy o Niemczech... Gdzie na mapie świata, gdzie na mapie Europy... Młodszy (jak zwykle) opróżnił puzzle całkiem i zainteresowanie stracił.... Myślałam, że Starszy ułoży... (jak zwykle)... A ten ułożył Landy w rządku... I liczy... Doliczył 16... Od tego czsu liczy wszystko... Przelicza, dodaje, układa rzędy... Obudził w sobie matematykę... Ja mu podrzucam wszystko, co mi w ręce wpadnie, a on liczy... Po polsku, po niemiecku... Aż podszedł do mnie i mówi:" ja chcę, żeby było inaczej do mówienia"... To jeszcze dorzuciliśmy po angielsku... 
Młodszy też podłapał.... 
One, two, TRZY, four, five, six, SIEBEN, eight, nine, ten... 
:D

wKROPKA

5 komentarzy:

  1. A może takie dzieciowe siedmiodniowe wyzwanie fotograficzne? Nasze pierwsze :) Może się spodoba i zechcecie dołączyć? Ruszamy jutro (poniedziałek) - zapraszam serdecznie na Babylandię (wystarczy wejść w mój profil) :) Z góry przepraszam za tą reklamę... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe jest to w ED, że dziecko może iść własną drogą zainteresowań w danym momencie, a nie ściśle narzuconym planem.
    Bardzo spodobała mi się Wasza gra i puzzle z tulipanami, jakich firm są te zabawki?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja, to racja... Puzzle mamy z niemieckiego dyskontu spożywczego... Niesłychanie tanie... A bardzo praktyczne... Pozdrawiam! I witam wśród czytaczy ;)

      Usuń
    2. Wiesz, może czy ten dyskont jest też w Polsce? Czy możesz podać nazwę firmy gry?

      Pozdrawiam i również witam :)

      Usuń
    3. Nie wiem dokładnie, który to był dyskont, ale na pewno Jest w PL. Na pudełku widnieje producent Bookmark Verlag, ale z tego co się zorientowałam to małe wydawnictwo. Mimo tego te puzzle, a także o literkach, zegarze, prawie drogowym dla dzieci, zakupach itd. pojawiały się już kilkakrotnie. Jeśli bedziesz mieć okazję kupić to polecam. Seria nazywa się "spielend lernen". My mamy właśnie te, które wymieniłam. Chciałam nawet wstawić wcześniej linka do tej pozycji, ale trudno ją znaleźć na stronie wydawnictwa.

      Usuń