niedziela, 18 maja 2014

Week :::: 19/52

Miesiąc: maj
Pora roku: wiosna
Faza księżyca: pierwsza kwadra
Edukacja domowa: zabawy w rycerzy, piratów, budowlańców, czyli przedszkolne opowiastki.
Mama: musi się przyzwyczaić do tej sytuacji + urodzinowe przygotowania...
Ja mam chyba większe opory zostawić mojego malucha w przedszkolu, niż on zostawić matkę samą... Gdy przychodzą do domu opowiadają, opowiadają.... 
A mnie się łezka w oku kręci...
Dla mnie też nadszedł nowy czas... Powrotu do pracy, do myślenia o moich potrzebach, moim rozwoju... Powoli zamykam rozdział "mama w domu" ... I nie wiem, czy się cieszyć, czy płakać... 
Ale narazie planujemy urodzinowe przyjęcie i chodzimy na przyjęcia...
Koleżanka z przedszkola, z którą mój starszak miał już kiedyś okazję się ożenić, dostała od nas, ręcznie robioną skrzatową skrzynkę... O jak matka uwielbia filcować... Terapia... ;)
A co najważniejsze zrobiliśmy z chłopcami własnoręcznie świeczki do naszego torta... Sztuk 3... Przydają się za tydzień :)

wKROPKA

2 komentarze:

  1. Ta skrzatowa skrzynka jest przepiekna.....Dasz rade, zmiany sa fajne, a wyjscie z domu chocby na te pare godzin (ja pracuje na 1/2 etatu) to jak najlepsza terapia dla Matki. Bedzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... Na szczęście ja też zaczynam na pół etatu ;)

      Usuń