poniedziałek, 26 maja 2014

Week :::: 20/52

Miesiąc: maj
Pora roku: wiosna
Faza księżyca: pełnia
Edukacja domowa: urodziny
Mama: maniaczka pchlotargowa 

 Oj było świętowanie, było... Temat strażacki, tort wykonała mama, świeczki: mama + chłopcy, dekoracje: tata + chłopcy (płomienie wszelkiej maści), strażackie kolorowanki, ogniste obrazy akwarelowe... Dużo zabawy, miłe prezenty... :) Ach....

To już 3 lata... :)

A ja wg. wskazań szkolnego lekarza mam aplikować starszakowi tzw. "Green smoothies", co też czynię. Dla siebie też, bom jak zwykle na granicy anemii, szpinak się przyda. Nasz starszak ma zdiagnozowane trudności w słyszeniu, stąd problemy z mówieniem... Mamy mnóstwo terminów u specjalistów, oby dało się zrobić jak najwięcej...

Pogoda, mam nadzieję, wyklaruje się... Zimni ogrodnicy przyszli na czas... teraz w wolnej chwili, oramy z chłopakami balkonowy ogródek. 
Pogoda udana ma to do siebie, że w sobotnie ranki zwiedzamy pchle targi... Na tych to udało nam się wyszperać kilka ciekawych rzeczy... Zresztą dla każdego się co znajdzie... Nawet tata się ostatnio załapał ;) ale nie udało mi się zrobić fotki... Zestaw młodego elektryka - panele fotowoltaiczne...nówka ;) z chłopakami poeksperymentowali i tyle widziałam ;)

A wy lubicie pchle targi?

wKROPKA

2 komentarze:

  1. My tez zielone pijemy rano! Ale teraz zamiast szpinaku kupowac zbieraj lepiej chwasty! Za darmo sa i zdrowsze nawet.
    Aha, i najlepsze zyczenia dla Mlodego!
    Pozdrowionka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... Daj mi namiar na chwasty jakieś... ;)

      Usuń